نوبت‌دهی اینترنتی و تلفنی درمانگاه‌های بیمارستان شریعتی راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، به دنبال راه اندازی نوبت‌دهی اینترنتی و تلفنی درمانگاه‌های بیمارستان شریعتی به‌منظور تسهیل دسترسی بیماران به خدمات نوبت‌دهی، دکتر علیرضا سیما فوق تخصص گوارش و کبد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران این خدمات را ابزاری برای ارتقای رفتار حرفه‌ای سازمانی در ارائه خدمات سرپایی دانست و با اعلام این خبر افزود: با توجه به لزوم احترام به حقوق بیماران و تسهیل فرایند نوبت‌دهی درمانگاه‌های بیمارستان، سیستم مدیریت خدمات درمانگاهی در بیمارستان دکتر شریعتی طراحی و اجرا گردید. به‌این‌ترتیب امکان اخذ نوبت اینترنتی و تلفنی در حداقل زمان ممکن به همراه امکان انتخاب پزشک، زمان ویزیت و نوع درمانگاه مهیا شده است. با اجرای سیستم جدید زمان انتظار بیماران کاهش‌یافته و از ازدحام در درمانگاه‌ها جلوگیری می‌شود. با توجه به در دسترس نبودن اینترنت برای کلیه بیماران و لزوم رعایت عدالت در ارائه خدمات سرپایی، نوبت‌دهی تلفنی نیز به همراه نوبت‌دهی اینترنتی فعال گردید. از طرفی جهت انجام مشاوره‌های اورژانس و ارجاعات بین بخشی نیز امکان نوبت‌دهی حضوری نیز به‌صورت محدود فراهم‌شده است.

ریاست مجتمع درمانگاه‌های بیمارستان دکتر شریعتی تهران همچنین افزود: با اجرای سیستم مدیریت خدمات درمانگاهی در بیمارستان، بیماران ارجاع شده از سایر شهرها می‌توانند قبل از سفر به تهران و مراجعه به بیمارستان، نوبت ویزیت خود را رزرو نموده و بدین ترتیب از مدت اقامت بیماران در تهران و هزینه صرف شده کاسته می‌شود. از طرفی با توزیع مناسب بیماران در بین درمانگاه‌های فعال بیمارستان و عدم ازدحام مراجعین، بستر مناسبی جهت رعایت احترام بیماران و ارتقای رفتار حرفه‌ای کارکنان درمانی فراهم‌شده است.

توضیح این که، مراجعین می‌توانند برای اخذ نوبت به سایت اینترنتی www.shariati.salamat.center مراجعه نموده یا در ساعات اداری با شماره تلفن 41225 (021) تماس حاصل کنند.

در پایان با توجه به لزوم استفاده از نظرات ارزشمند مراجعین محترم در جهت بهبود خدمات درمانگاهی «سامانه پیامکی رسیدگی به انتقادات و پیشنهاد‌ها» درمانگاه‌های بیمارستان راه‌اندازی شد، بدین ترتیب مراجعین محترم می‌توانند انتقادات و پیشنهاد‌ها خود را به سامانه پیامکی 100041225 ارسال کنن.

8/15/2017
1