ویژه خیرین و اهداکنندگان
انتقادات و پیشنهادات
 
واحد شکایات صدای شماست که به توسط رابط به مسئولین بیمارستان می رسد.
نحوه ی دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات
- مراجعه ی حضوری به واحد رسیدگی به شکایات در ساختمان اصلی طبقه همکف
- صندوق پیشنهادات و انتقادات
- تلفنی با شماره تماس: 84902102-021   و   09102606906
- پست الکترونیک: shariatihosp@tums.ac.ir
 
فرآیند رسیدگی به شکایات
- طرح موضوع، درصورت نیاز پیگری فوری همان موقع پیگیری میشود.
- ثبت شکایت به صورت کتبی
- تخصیص کد رهگیری برای هر شکایت و اعلام آن به فرد شاکی
- ارجاع به معاونت درمان بیمارستان، ارسال به واحد مربوطه به شکایت جهت پیگیری و پاسخ
- بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز شکایت در اولین فرصت
- در صورت اثبات موضوع، با دستور مسئولین مربوطه با فرد متخلف طبق مقررات برخورد خواهد شد.
- اطلاع رسانی به شاکی در خصوص نتیجه رسیدگی و یا ادامه روند رسیدگی در صورت عدم حصول نتیجه
 
اهداف
- توسعه اجرای استانداردها در نحوه ارائه خدمت به ارباب رجوع
- ارتقاء سطح مشتری مداری در بیمارستان
- افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از بیمارستان
- ایجاد تعهد در پاسخگویی واحدها به شکایات ارباب رجوع و کارکنان
- شناسایی نقاط ضعف و نواقص واحدها از طریق بررسی و ارزیابی شکایات، توسط واحد بهبود کیفیت و ارائه بازخورد به تیم اجرائی بیمارستان
 

فرم شکایات بیماران