مخاطب / گیرنده نامه خود را یک از میزهای خدمت (میزخدمت الکترونیک بیمارستان شریعتی) مشخص نمایید.
- در قسمت متن نامه شروع به تایپ مستقیم متن نامه درخواست مورد نظر نمایید.
نکته: با توجه به بروز رسانی نرم افزار میزخدمت امکان تایپ مستقیم درخواست در قسمت متن نامه وجود دارد. در صورت تمایل امکان تایپ متن نامه و بارگزاری فایل در فایل متن موجود بصورت همزمان فراهم می باشد.
* به علت ستاره دار بودن قسمت متن نامه چنانچه قصد بارگزاری نامه و صرفنظر کردن از تایپ آن را دارید با زدن حداقل یک حرف از حروف صفحه کلید از این قسمت عبور کنید.
- فایل متن نامه را در قسمت (انتخاب فایل / Choose File) بارگزاری کنید به نکات زیر در این زمینه توجه فرمایید:
جهت جلوگیری از تاخیر در روند نامه و یا مختومه شدن آن قبل از بارگذاری از واضح و خوانا بودن تصویر نامه خود اطمینان حاصل فرمایید.
در هنگام تصویربرداری با استفاده از گوشی تلفن همراه با استفاده از تنظیمات بخش دوربین کیفیت عکس را در کمترین حالت ممکن قرار دهید تا از سنگین شدن حجم نامه جلوگیری شده و عمل آپلود کردن و ثبت نامه بدرستی صورت بگیرد.
برای کاهش سایز فایل تصویر و سریع تر شدن روند بارگذاری نامه بهتر است از نرم افزارهای اسکن نامه در این زمینه همچون (CamScanner/TapScanner) بر روی تلفن همراه خود استفاده نمایید.
- در صورتی که نامه شما دارای پیوست می باشد می توانید در قسمت پیوست ۱ و ۲ از آنها تصویر تهیه کرده و قرار دهید.
* اگر تعداد صفحات پیوست زیاد می باشد همه آنها را در قالب فایل PDF جمع کرده و سپس در قسمت انتخاب فایل پیوست قرار دهید.
- در آخر دکمه ثبت نامه را فشار داده و منتظر پیام سامانه مبنی بر "نامه شما در حال بررسی است" باشید...
* پس از بررسی نامه توسط کارشناس مربوطه شماره نامه برای شما پیامک می شود که از طریق آن می توانید نامه خود را در بخش پیگری نامه دنبال و جواب نامه را دریافت نمایید.
میزخدمت بیمارستان شریعتی در طبقه همکف ساختمان اصلی بیمارستان در واحد دبیرخانه واقع شده است.