روابط عمومی بیمارستان شریعتی
مسئول واحد روابط عمومی: کامران محمدیان
درباره واحد:
روابط عمومی در بیمارستان شریعتی، ارتباط متقابل ذینفعان در داخل و خارج سازمان را با تصمیم گیرندگان از جمله تیم مدیریت و رهبری را فراهم می کند. این ارتباط متقابل بوده و تنها انعکاس نظرات یا فعالیت های دو طرف نیست بلکه تاثیر روابط عمومی در مشارکت برای تصمیم سازی های درست بسیار با اهمیت است. همچنین نقش روابط عمومی هنگام بحران های سلامت مهم بوده و می تواند علاوه بر نقش پشتیبان گروه های درمانی، تکیه گاهی برای ذینفعان باشد.
روابط عمومی در بیمارستان شریعتی در تلاش است تیم تصمیم ساز را از فرآیند ها و نظرات محیط بیرونی و دورنی سازمان آگاه کند و با تعامل درست بتوان نیازهای ذینفعان و مخاطبان را شناسایی و مرتفع کرد.
بخشی از مهم ترین این عملکرد ها:
• تهیه و تدوین محتوای رسانه ای از جمله نوشتاری و تصویری به صورت عکس، خبر، گزارش و فیلم
• همکاری و ارتباط موثر با رسانه ملی و دیگر رسانه های مکتوب خبری
• ارتباط موثر و تعامل با تیم مدیریت و رهبری بیمارستان در تصمیم سازی ها و پیاده سازی برنامه های بیمارستان
• ارتباط موثر با مخاطبان و ذینفعان از جمله واحد های درون سازمانی و برون سازمانی مانند رسانه ها، سازمان ها، بیماران و افراد جامعه
• مدیریت وب سایت بیمارستان و شبکه های اجتماعی و تهیه محتوای مناسب برای انتشار
• تهیه نامه ها و تهیه گزارش کار
• همکاری با روابط عمومی دانشگاه و انجام برنامه های درخواستی از دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه
• تهیه محتواهای چاپی از جمله بروشور، کتاب، بنر و اطلاعیه در صورت نیاز و تهیه پیام های مناسبتی
• پاسخگویی به ایمیل ها و نظرات بیماران و مردم از طریق ایمیل بیمارستان، شبکه های اجتماعی و ارجاع ایمیل های شکایات به واحد پیگیری امور بیماران
• مدیریت تشریفات و برگزاری مراسم و برنامه های مختلف داخلی و همکاری در اجرای برنامه های دانشگاه
• اطلاع رسانی به کارکنان و تسهیل ارتباطات درون سازمانی
• مدیریت تالارها و سالن های کنفرانس برای اجاره و استفاده گروه های مختلف آموزشی و ...
• در نظر گرفتن منشور اخلاقی هنگام تمامی فعالیت ها در روابط عمومی
روابط عمومی بیمارستان شریعتی جنب درب ورودی اصلی بیمارستان واقع شده است.
شما میتوانید از طریق پست الکترونیک بیمارستان به آدرس shariatihosp@tums.ac.ir نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.