دانشگاه علوم پزشکی تهران 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
 

امور اداری و مدیریت منابع انسانی بیمارستان شریعتی

 
رئیس اداره امور اداری بیمارستان شریعتی: هما انصاری دوست
شرح وظایف:
- انجام مکاتبات اداری روزمره، اجرا و پیگیری بخشنامه های ارسالی از دانشگاه، پاسخ به نامه های ارسالی از واحد های مختلف دانشگاه سایر سازمان ها
- صدور احکام کارگزینی اعم از استخدام پیمانی، کارکنان جدیدالاستخدام، افزایش سنواتی، انتصابات، مرخصی نیمه وقت، مرخصی بدون حقوق، و غیره از طریق سیستم اتوماسیون اداری کارکنان
- بررسی پرونده پرسنلی کارکنان جهت احراز شرایط ارتقاء شغلی و طرح در کمیته طبقه بندی مشاغل و در نهایت صدور احکام ارتقاء طبقه شغلی
- بررسی شرایط احراز و انتصاب کارکنان به مشاغل بالاتر در کمیته طبقه بندی مشاغل بیمارستان و اخذ تاییدیه های لازم از قبیل تائیدیه گزینش، حراست و غیره
- بررسی شرایط اعمال مدارک تحصیلی ماخوذه کارکنان در کمیته طبقه بندی مشاغل بیمارستان و اخذ تائیدیه تحصیلی
- بررسی سوابق رسمی و غیر رسمی کارکنان در کمیته فرعی و احتساب سوابق مورد تائید از نظر بازنشستگی و تجربی
- انجام امور تبدیل وضعیت کارکنان اعم از تبدیل وضعیت پیمانی به رسمی آزمایشی و رسمی آزمایشی به رسمی قطعی و صدور احکام مربوطه
- انجام امور مربوط به تمدید قرار داد پرسنل قراردادی و صدور احکام مربوطه
- انجام امور مربوط به برقراری کمک هزینه عائله مندی و افزایش وکاهش کمک هزینه اولاد پرسنل مرد و بانوان سرپرست خانوار و کلیه کارکنان قراردادی
- انجام مکاتبات مربوط به نقل و انتقالات پرسنل و اخذ مجوزهای لازم و صدور احکام انتقال و انتصاب
- انجام امور جذب مشمولین خدمت قانون پزشکان و پیراپزشکان و در نهایت صدور احکام انتصاب
- انجام ارزشیابی سالیانه پرسنل به تفکیک کارشناسان و کارکنان
- انجام امور مربوط به اعضای هیأت علمی اعم از مکاتبات اداری، ثبت کارکرد ماهانه، مرخصی و ماموریت
- انجام امور مربوط به بازنشستگی کارکنان اعم از تعیین بدهی، خدمات غیر رسمی، سربازی، طرح نیروی انسانی و اخذ تائیدیه های لازم از سازمان
تلفن داخلی: 84903268
 
معاون امور اداری: رامین مسلمی
شرح وظایف:
- انجام کلیه مکاتبات اداری مربوط به کارکنان 
- تهیه و تنظیم کلیه صورتجلسه های کمیته های اصلی و فرعی
- صدور احکام حقوقی
تلفن داخلی: 84903166
 
مسئول کارگزینی و امور هیأت علمی: زهرا بیات
شرح وظایف:
- انجام کلیه امور مربوط به اعضاء هیأت علمی
- تهیه و تنظیم کلیه صورتجلسه های کمیته های اصلی و فرعی
- صدور احکام حقوقی
 
کارشناس امور اداری و مسئول امور رفاهی: شکوفه شهبازی صحرانورد
شرح وظایف:
- ثبت نام اعطای تسهیلات بانکی کارکنان (خرید خودرو، خرید کالا و وام ضروری)
- ثبت نام پرسنل جهت استفاده از تسهیلات اقامتی دانشگاه در مشهد مقدس، خزر آباد ساری و رامسر و ... در فصول مختلف
- جمع آوری کارنامه فرزندان ممتاز کارکنان جهت دریافت هدایا
- ثبت نام و توزیع کارت بیمه تکمیلی پرسنل
- جمع آوری مدارک کارکنان جهت دریافت خسارت وارسال به نمایندگی بیمه مستقر در دانشگاه
- انجام کلیه امور مربوط به مشمولین قانون پزشکان و پیراپزشکان بیمارستان 
 
کارشناس امور اداری و مسئول حضور و غیاب و امور بازنشستگی کارکنان: مریم افشار
شرح وظایف:
- انجام کلیه امور حضور و غیاب کارکنان
- انجام کلیه امور بازنشستگی کارکنان
 
کارگزین و راهبر اتوماسیون: نسرین وحیدی زاده
شرح وظایف:
- انجام کلیه  مکاتبات اداری مربوط به کارکنان
- تهیه و تنظیم کلیه صورتجلسه های کمیته های اصلی و فرعی
- صدور احکام حقوقی
- انجام کلیه امور مربوط به کارکنان انتقالی
- انجام کلیه امور مربوط به اتوماسیون اداری (چارگون)
 
کارگزین: فاطمه مجیدزاده 
شرح وظایف:
- انجام کلیه  مکاتبات اداری مربوط به کارکنان
- تهیه و تنظیم کلیه صورتجلسه های کمیته های اصلی و فرعی
- صدور احکام حقوقی
- انجام کلیه امور مربوط به کارکنان شرکتی
 
کارگزین و کارشناس آموزش، ارزشیابی و عملکرد کارکنان: سیده فرشته دشتکی
شرح وظایف:
- انجام کلیه مکاتبات اداری مربوط به کارکنان
- تهیه و تنظیم کلیه صورتجلسه های کمیته های اصلی و فرعی
- صدور احکام حقوقی
- انجام کلیه امور آموزش ضمن خدمت و ارزیابی عملکرد کارکنان
- انجام کلیه امور حضور و غیاب کارکنان
 
امور اداری و منابع انسانی بیمارستان شریعتی در طبقه دوم ساختمان آزمایشگاه مرکزی واقع شده است.
 
دستورالعمل ها و الزامات اجرایی امور اداری:
برای مشاهده فایل های مربوط به دستورالعمل ها و الزامات اجرایی امور اداری بر روی عناوین زیر کلیک نمایید.

کتابچه راهنمای کارکنان جدیدالورود

طرح طبقه بندی مشاغل عمومی و اختصاصی

راهنمای سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان غیر هیات علمی

ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در حین انجام اقدامات تشخیصی و درمانی

ممنوعیت استفاده غیرمتعارف از تلفن همراه در حین انجام وظیفه (ابلاغ وزارتخانه)

تنظیمات پس زمینه