نوبت دهی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/12/19 - 11:51
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آخرین جلسه هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی در سال 1403

در این نشست، عملکرد بیمارستان در حوزه‌های عمرانی، امکانات و آمار میزان رضایتمندی بیماران مورد بررسی قرار گرفت و بر تداوم روند پیشرفت در سال آینده تأکید شد. همچنین، آمادگی بیمارستان برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروز و اجرای برنامه‌های پژوهشی و زیرساختی آتی مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش سینا رسانه بیمارستان دکتر شریعتی، آخرین جلسه هیئت رئیسه بیمارستان شریعتی در سال 1403 به ریاست دکتر احمدرضا جمشیدی و با حضور معاونین بیمارستان برگزار شد.

در این جلسه، دکتر جمشیدی عملکرد بیمارستان را در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی، توسعه امکانات و آمار میزان رضایتمندی بیماران مورد بررسی قرار داد. وی از پیشرفت‌های حاصل‌شده در این حوزه‌ها ابراز خرسندی کرد و این موفقیت‌ها را نتیجه تلاش بی‌وقفه خانواده بزرگ بیمارستان شریعتی دانست. او تأکید کرد که این روند مثبت باید در سال آینده نیز ادامه یابد.

رئیس بیمارستان دکتر شریعتی بر ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای ایام نوروز تأکید کرد و خواستار آمادگی کامل بیمارستان برای ارائه خدمات بدون وقفه در این ایام شد.

دکتر جمشیدی ضمن قدردانی از حمایت‌های ارزشمند خیرین، تأکید کرد که مشارکت آنان نقشی پررنگ در رشد و توسعه بیمارستان داشته است و ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها در آینده نیز ادامه یابد.

در ادامه جلسه، دکتر محمد عبداللهی، معاون درمان بیمارستان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای ارائه خدمات درمانی در تعطیلات نوروز ارائه کرد و بر آمادگی کامل بیمارستان برای پذیرش و خدمت‌رسانی به بیماران تأکید نمود.

دکتر محمدرضا جعفری، معاون توسعه مدیریت و منابع، از آغاز پروژه‌های بازسازی و بهسازی چند بخش درمانی در سال آینده خبر داد. وی با تأکید بر اهمیت توسعه بیمارستان، ادامه روند تجهیز و بهسازی بخش‌های درمانی در سال 1403 را ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد که این اقدامات در سال آینده نیز با حمایت خیریز تداوم یابد.

علاوه بر این، دکتر محمدحسین نبیان، معاون پژوهشی بیمارستان، گزارشی درباره تشکیل شورای پژوهشی و سازمان‌دهی طرح‌های پژوهشی به منظور افزایش کاربردی‌سازی و اثرگذاری این طرح‌ها ارائه کرد.

در بخش پایانی، رقیه علی‌بابایی، کارشناس مسئول بهبود کیفیت و اعتباربخشی بیمارستان، گزارشی درباره آمار میزان رضایتمندی بیماران و کارکنان در حوزه‌های مختلف از جمله درمان، اورژانس، سرپایی و تصویربرداری ارائه کرد. وی همچنین به بررسی آمارهای بیمارستانی و مقایسه آن‌ها با استانداردهای موجود و معیارهای تعیین‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران پرداخت.

  • کد خبر : 292118
کلمات کلیدی
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه