نوبت دهی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1402/03/31 - 15:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 291
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه مشترک مدیریتی با شرکت پشتیبان مرکز تلفن بیمارستان شریعتی برگزار شد

مدیر بیمارستان شریعتی در جلسه ای با کارشناسان مرکز تلفن بیمارستان و مدیریت شرکت پشتیبان درباره مسایل مخابراتی گفت و گو و تصمیم گیری کرد.

جلسه مشترک مدیریتی با شرکت پشتیبان مرکز تلفن بیمارستان شریعتی برگزار شد دکتر حسن برکتی,
دکتر حسن برکتی
دکتر حسن برکتی
00:00
00:00
دانلود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، جلسه مشترک دکتر حسن برکتی مدیر ، رقیه نوراله معاون مدیر بیمارستان ،مهدوی مسئول مرکز تلفن بیمارستان با مدیریت و کارشناس شرکت پشتیبان مرکز تلفن این بیمارستان چهارشنبه  31 خرداد برگزار شد. در این جلسه که در پی قطعی های مکرر سیستم تلفنی بیمارستان برگزار شد ، شرکت پشتیبان فراخوانده و مسایل موجود بررسی شد.

دکتر برکتی مدیر بیمارستان شریعتی در این جلسه بیمارستان شریعتی را یک مرکز بزرگ خدمت دهنده به بیماران سراسر کشور عنوان کرد و خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و پاسخگویی صحیح تلفنی به آنان را در رفع مشکلات مردم از اصلی ترین وظایف برشمرد و آن را همچون پاسخگویی به اعضای خانواده خود دانست.

دکتر زینی در این جلسه ابتدا گزارشی از اقدامات اخیر برای رفع نواقص و چالش های موجود ارائه داد.

در این جلسه شرکت پشتیبان موظف شد در سریع ترین زمان ممکن با شناسایی انشعابات شبکه کابل برگردان ، استفاده از سوئیچ های جدید را ممکن سازد. همچنین درباره اتصال و تسهیل ارتباط شماره های تماس پزشکان ، خرید کارت های جدید و شناسایی نواقص ،تامین برق با توان مناسب و بررسی قطعی های مکرر شماره های کلینک تخصصی بیمارستان تصمیم گیری و برنامه ریزی شد.

  • کد خبر : 236779
فرانک معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه
Close menu