دانشگاه علوم پزشکی تهران: 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/28 - 09:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست صمیمانه هیئت رئیسه بیمارستان دکتر شریعتی با اساتید بیهوشی

همزمان با فرارسیدن روز جهانی بیهوشی، هیئت رئیسه بیمارستان دکتر شریعتی به صورت صمیمانه از اساتید این بخش دیدار کردند. این بازدید فرصتی برای تبادل نظر و قدردانی از تلاش‌های ارزشمند این متخصصان در عرصه بیهوشی بود.

به گزارش سینا رسانه بیمارستان دکتر شریعتی، در این نشست دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان، به همراه دکتر محمدرضا جعفری، معاون توسعه مدیریت و منابع، و دکتر محمد عبداللهی، معاون درمان، حضور داشتند و دکتر عاطف رضا یکتا رئیس بخش اتاق عمل، دکتر سید مجتبی مرعشی رئیس بخش بیهوشی و دکتر گیتا شعیبی میزبان آنها بودند.

دکتر جمشیدی در آغاز این نشست، ضمن تبریک روز جهانی بیهوشی به تمامی متخصصان این حوزه، بر نقش حیاتی آنها در فرآیند درمان و جراحی تأکید کرد. وی گفت: “تخصص و تعهد شما در ایجاد آرامش و امنیت برای بیماران در حساس‌ترین لحظات زندگی آنها، نشان از اهمیتی بی‌نظیر در فرآیند درمان دارد.” دکتر جمشیدی همچنین به توانایی بیهوشی در انجام پیچیده‌ترین جراحی‌ها و درمان‌ها اشاره کرده و از اعضای تیم بیهوشی خواست تا همچنان با تلاش و دقت، به ارتقای سطح خدمات درمانی ادامه دهند.

دکتر عبداللهی نیز در ادامه، از تلاش‌های تیم بیهوشی تقدیر کرد و گفت که این تیم با توانایی‌های بالا و تخصصی، خدمات ارزشمندی به بیماران ارائه می‌دهند و به دستاوردهای خوبی در این حوزه دست یافته‌اند.

در پایان این نشست، حاضرین به بحث و گفتگو پیرامون مسائل مرتبط با حوزه بیهوشی پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود فرآیندهای درمانی و ارائه خدمات بهتر بیان کردند.

  • گروه خبری : دفتر پرستاری,مدیریت
  • کد خبر : 281597
کلمات کلیدی
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه