دانشگاه علوم پزشکی تهران: 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/07/05 - 09:11
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 82
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کمک ۲۰ میلیارد تومانی یک خیر به بیمارستان شریعتی

سی و ششمین نشست هیئت مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی برگزار شد و خیرین مجمع کمک های قابل توجهی به این بیمارستان کردند.

به گزارش سینا رسانه بیمارستان دکتر شریعتی، سی و سومین نشست هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران و بیمارستان شریعتی در دفتر این تشکل مردم نهاد برگزار شد.

در ابتدای این نشست، محمدرضا کارگری، عضو هیأت امنا و قائم‌مقام مجمع خیرین کشور، ضمن تبریک ایام ولادت و هفته دفاع مقدس، پزشکان و پرستاران را ادامه‌دهندگان راه رزمندگان دفاع مقدس دانست.

وی بیان کرد: «کادر درمان امروز همانند رزمندگان دوران جنگ، با ایثار در خط مقدم سلامت فعالیت می‌کنند و برای حفظ جان بیماران تلاش می‌کنند.

کارگری همچنین ذکر یادی کرد از زنده‌یاد هاشم سلیمی آشتیانی و اقداماتش در بیمارستان شریعتی و دیگر بیمارستان‌ها و از کادر درمان شریعتی برای خدماتی که در دوره بیماری مرحوم سلیمی آشتیانی ارایه کردند تشکر کرد.

در این جلسه، محمد حسین خداوردی، عضو هیأت امنا، یک میلیارد تومان برای بازسازی بخش مراقبت‌های ویژه کودکان و سه میلیارد تومان برای خرید تجهیزات اندوسکوپی و کلونوسکوپی بخش گوارش بیمارستان اهدا کرد.

حسن حمزه‌زاده، مدیرعامل انجمن، ضمن تقدیر از این اقدامات، بر نقش این کمک‌ها در بهبود زیرساخت‌های بیمارستان و ارتقای کیفیت خدمات درمانی تأکید کرد و گفت: این کمک‌های خیرخواهانه نقش مهمی در ارتقای خدمات بیمارستان شریعتی و بهبود کیفیت مراقبت‌های پزشکی دارند.

همچنین محمدرضا جعفری، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمارستان شریعتی، خبر از بازسازی و تجهیز بخش لاندری بیمارستان با کمک ۲۰ میلیارد تومانی خیریه ماموت داد.

این بخش به عنوان یکی از ارکان مهم حفظ بهداشت و جلوگیری از عفونت‌های بیمارستانی به‌شمار می‌رود.

  • گروه خبری : دفتر پرستاری,مدیریت
  • کد خبر : 278894
کلمات کلیدی
محمدرضا سلطانی
نویسنده:

محمدرضا سلطانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *