نوبت دهی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
 

انتقادات، شکایات و پیشنهادات

 
واحد شکایات صدای شماست که توسط رابط به مسئولین بیمارستان می رسد.

نحوه ی دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات

- مراجعه ی حضوری به واحد رسیدگی به شکایات در ساختمان اصلی طبقه همکف
- صندوق پیشنهادات و انتقادات
- تلفنی با شماره تماس: 84903164-021   و   09102606906
- پست الکترونیک: shariatihosp@tums.ac.ir
 

فرآیند رسیدگی به شکایات

- طرح موضوع، درصورت نیاز پیگری فوری همان موقع پیگیری میشود.
- ثبت شکایت به صورت کتبی
- تخصیص کد رهگیری برای هر شکایت و اعلام آن به فرد شاکی
- ارجاع به معاونت درمان بیمارستان، ارسال به واحد مربوطه به شکایت جهت پیگیری و پاسخ
- بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز شکایت در اولین فرصت
- در صورت اثبات موضوع، با دستور مسئولین مربوطه با فرد متخلف طبق مقررات برخورد خواهد شد.
- اطلاع رسانی به شاکی در خصوص نتیجه رسیدگی و یا ادامه روند رسیدگی در صورت عدم حصول نتیجه
 

اهداف

- توسعه اجرای استانداردها در نحوه ارائه خدمت به ارباب رجوع
- ارتقاء سطح مشتری مداری در بیمارستان
- افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از بیمارستان
- ایجاد تعهد در پاسخگویی واحدها به شکایات ارباب رجوع و کارکنان
- شناسایی نقاط ضعف و نواقص واحدها از طریق بررسی و ارزیابی شکایات، توسط واحد بهبود کیفیت و ارائه بازخورد به تیم اجرائی بیمارستان
 
واحد رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران در طبقه همکف ساختمان اصلی واقع شده است.
 
تنظیمات پس زمینه