دانشگاه علوم پزشکی تهران: 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 10:04
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 321
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اعزام کادر درمان بیمارستان شریعتی برای ارائه خدمت به زائران ابا عبدالله حسین (ع) در کربلا

بیمارستان شریعتی همواره در ارتقای سطح سلامت جامعه فعالیت دارد و با توجه به فرارسیدن ایام اربعین، 9 نفر از همکاران بیمارستان برای ارائه خدمت به زائرین در شهر کربلا مستقر شدند تا خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان شریعتی، با اعزام کادر پرستاری و درمانی به کربلای معلا، پنج‌شنبه 25 مرداد 1403، مراسم قدردانی از تلاش همکارانی که در حال ارائه خدمات درمانی در اربعین حسینی می‌باشند، در محل سلف سرویس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گروه پرستاری برگزار شد، طیبه زرچینی، مدیر پرستاری بیمارستان دکتر شریعتی، گفت: "خدمت به بیماران در اولویت کادر درمان قرار دارد و این خدمت محدود به جغرافیای بیمارستان شریعتی نیست. همواره تلاش شده علاوه بر ارائه خدمت در بیمارستان، نقش خود را براساس مسئولیت اجتماعی بیمارستان در سایر رویدادها نیز ایفا کنیم."

وی در ادامه افزود: "امسال موفق به اعزام 9 نفر از همکاران برای ارائه خدمت به زائرین در کربلا شده‌ایم و ضمن آرزوی سلامت برای تمامی مسافران، زائرین و نیروهای پشتیبانی، امیدواریم در صورت نیاز، خدمات مناسبی به این عزیزان در محل‌های پیش‌بینی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه شود."

  • گروه خبری : دفتر پرستاری,حوزه ریاست,مدیریت
  • کد خبر : 274093
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *