ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1402/12/24 - 18:01
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 505
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری جشنواره آموزشی بیمارستان شریعتی با تقدیر از دستیاران برتر رشته های مختلف

جشنواره آموزشی بیمارستان شریعتی با حضور استادان، اعضای هیئت علمی و دستیاران رشته های مختلف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، هفتمین جشنواره آموزشی بیمارستان شریعتی با حضور دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی، دکتر محمدرضا صالحی رئیس دانشکده پزشکی، استادان، اعضای هیئت علمی و دستیاران این بیمارستان چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ در تالار شهید پیرویان برگزار شد.
دراین مراسم دکتر جمشیدی درباره اهمیت آموزش در بیمارستان گفت: اولین کلمه‌ای که به پیامبر اسلام وحی شده است «اقرا» است و این موضوع اهمیت تعلیم و تعلم، علم و آموزش را برای رشد و بالندگی انسان نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود: اساتید علوم پزشکی نه تنها وظیفه آموزش و پژوهش را بر عهده دارند بلکه مسئولیت خطیر درمان نیز بر عهده آنها است و این موضوع نقش و اهمیت آنها را نشان می‌دهد و همه ما باید قدر و اهمیت این جایگاه را بدانیم.
رئیس بیمارستان شریعتی با تاکید بر جایگاه بیمارستان شریعتی در حوزه‌های آموزش و درمان ساختار پزشکی کشور گفت: در پنجاهمین سالگرد تاسیس بیمارستان شریعتی هستیم و ۵۰ سال بالندگی و سرآمدی بیمارستان به سبب حضور اساتید بزرگی در این بیمارستان است. میراث داری این اساتید افتخار بزرگی است که نصیب ما شده است و باید ادامه دهنده این مسیر باشیم.
وی در ادامه با یادآوری ایام کرونا افزود: دستیاران در کنار اساتید در ایام کرونا تلاش فراوانی کردند و این تلاش ستودنی و افتخار بزرگ دیگری است که بر افتخارات بیمارستان شریعتی می‌افزاید.
دکتر صالحی رئیس دانشکده پزشکی نیز در این جشنواره با تاکید بر جایگاه بیمارستان شریعتی گفت: بیمارستان شریعتی ستاره‌ای بر تارک آموزش و درمان و پژوهش کشور است که در تمامی این حوزه‌ها سرآمد است. یکی از افتخارات این بیمارستان حضور فراگیر‌های برجسته کشور است که آینده درمان و آموزش را تضمین می‌کند.

وی در ادامه حضور دکتر جمشیدی رابه عنوان یک دانشمند برجسته در بیمارستان را فرصتی مغتنم دانست و گفت: حضور دکتر جمشیدی نقش بسزایی در پیشرفت آموزش بیمارستان داشته است.
دکتر سجادی معاون آموزشی بیمارستان شریعتی در این جشنواره درباره فعالیت‌های این معاونت گفت: در راستای بهبود وضعیت آموزش در بیمارستان تلاش‌هایی صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم ضمن حفظ شرایط موجود ابعاد دیگر آموزش را ارتقا دهیم.

وی در ادامه افزود: در این جشنواره قصد داریم از اساتید، دستیاران تخصصی و غیر تخصصی، ارتقاء اساتید و دستیار برتر تقدیر کنیم.
در پایان جشنواره آموزشی بیمارستان شریعتی از دستیاران برتر رشته‌های مختلف تقدیر شد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,آموزش,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 262245
فرانک معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد