ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/02/24 - 09:08
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 181
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری دومین کارگاه بازآموزی ثبت خدمات و ترخیص بیمارستان شریعتی

دومین جلسه بازآموزی کارکنان ترخیص و درآمد بیمارستان با هدف کاهش کسورات بیمارستان و استاندارد سازی ثبت خدمات بخش زنان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 با حضور مهرداد نیکوکار مدیر امور مالی، زهره قوامی معاون مدیر، یساوند مسئول ترخیص و تعدادی از کارشناسان ترخیص و درآمد بیمارستان برگزار شد.
در ابتدا مونا عباسی و سمیرا بهپور کارشناسان بخش زنان گزارشی از روند ثبت خدمات در بخش زنان با محوریت جراحی زنان و بخش مراقبت های ویژه نوزادان ارائه کردند و به بررسی مواردی که باعث ایجاد کسورات از طرف سازمان های بیمه گر می شود پرداختند و در ادامه حاضرین به بحث و گفتگو نشستند.
در ادامه قوامی افزود: کاهش کسورات یکی از اولویت های اصلی بیمارستان است و در راستای بهبود وضعیت این حوزه اقداماتی در حال اجرا است که برگزاری کلاس های باز آموزی ثبت خدمات و ترخیص بخشی از آن است. وی در ادامه افزود در همین راستا، با همت حوزه مدیریت و مالی بیمارستان جلسات احصا خدمات ارائه شده در بخش ها با حضور روسای بخش های درمانی نیز در حال برگزاری است تا زحمات کادر درمان با ثبت درست خدمات، قابل رصد و جبران شود.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مدیریت
  • کد خبر : 265513
محمدرضا سلطانی
تهیه کننده:

محمدرضا سلطانی