دانشگاه علوم پزشکی تهران: 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/28 - 08:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 51
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تقدیر از بیمارستان دکتر شریعتی در مراسم بزرگداشت «روز جهانی ایمنی بیمار»

به مناسبت روز جهانی ایمنی بیمار، مراسم بزرگداشت این روز در سالن اجتماعات معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد و از بیمارستان های برتر استان تهران تجلیل و قدردانی به عمل آمد. این مراسم با حضور، معاون درمان و رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات درمانی وزارت بهداشت، برگزار شد و به تلاش‌های مستمر کادر درمان در راستای ارتقای ایمنی بیمار پرداخته شد.

به گزارش سینا رسانه بیمارستان شریعتی، در این مراسم که 27 شهریور 1403 برگزار شد، از دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی و فرنگیس یوسفی، کارشناس هماهنگ کننده ایمنی بیمار بیمارستان شریعتی، به دلیل تلاش‌های ارزنده‌شان در حوزه ایمنی بیمار، تجلیل و قدردانی و بیمارستان دکتر شریعتی جزو بیمارستان های برتر در حوزه ایمنی بیمار معرفی شد.

دکتر سعید کریمی در این مراسم، با اشاره به شعار روز ایمنی امسال که "تشخیص درست. ایمنی بیشتر" است، بر ادامه تلاش‌ها در این حوزه تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد که آموزش‌های مکرر و پایدار در زمینه ایمنی بیمار نقش مؤثری در بهبود کیفیت خدمات درمانی و افزایش ایمنی بیماران دارد.

این مراسم فرصت مناسبی بود تا به تلاش‌های کادر درمان و بیمارستان‌های پیشرو در زمینه ایمنی بیمار نگاهی ویژه شود و نقش برجسته آن‌ها در حفظ و ارتقای سلامت بیماران مورد تقدیر قرار گیرد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مدیریت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 277863
کلمات کلیدی
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *