ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1402/09/12 - 10:44
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 126
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه کمیته کسورات با موضوع خدمات آزمایشگاه برگزار شد

این جلسه با هدف بررسی علل کسورات سازمان تامین اجتماعی و بیمه سلامت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، جلسه کمیته کسورات یکشنبه ۱۲ آذر با حضور دکتر حسن برکتی مدیر بیمارستان،زهره قوامی معاون مدیر، دکتر محمد عبداللهی مدیر درمان، مهرداد نیکوکار سرپرست امور مالی و دیگر مسئولان واحد های مالی ، بیمه و حسابداری بیمارستان در سالن جلسات بیمارستان شریعتی برگزار شد.
دکتر برکتی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع گفت: تغییر رفتار در سیستم باید تدریجی و مداوم باشد و بررسی روندها و اصلاح الگو ها در دستور کار قرار گیرد. وی در ادامه افزود درحال حاضر این رویکرد در بیمارستان وجود دارد و بخشی از روند تبدیل روش های سنتی به مدرن طی شده است و در این مرحله نیازمند شناسایی بخش های ناهماهنگ و اصلاح آنها هستیم تا بتوانیم مانع هدر رفت منابع بیمارستان و بهبود خدمات به بیماران و همکاران شویم.
در ادامه نصرت نیکخواه مسئول واحد بیمه و درآمد بیمارستان  گزارشی از میزان کسورات و دلایل بروز آنها ارائه کرد و حاضرین در راستای بهبود وضع موجود و شناسایی دلایل بروز خطا به بحث و گفتگو پرداختند.
توضیح اینکه عدم ثبت کامل درخواست ها بدلیل حجم بالای مراجعه کنندگان، وجود اشکالات سیستمی و همچنین خطاهای فردی باعث بروز برخی از خطاها است که مقرر شد موضوع در سه حوزه پرستاری، پزشکان و آزمایشگاه بررسی شود و برای اصلاح آنها برنامه ریزی شود.

  • گروه خبری : مدیریتی
  • کد خبر : 252693
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان