ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1402/10/05 - 08:56
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 110
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون پژوهشی بیمارستان شریعتی در جلسه تیم مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی گزارشی ازمهم ترین برنامه های این معاونت را ارائه کرد

جلسه تیم مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی با گزارش معاونت پژوهشی از برگزاری هفته پژوهش آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، جلسه تیم مدیریت و رهبری بیمارستان شریعتی یکشنبه سوم دی ماه 1402 برگزار شد.دراین جلسه که با گزارش برنامه های پژوهشی بیمارستان آغاز شد، دکتر مجید سروری معاون پژوهش بیمارستان شریعتی از استقبال دانشجویان و محققان از برگزاری تور پژوهشی صحبت کرد و گفت: شرکت کنندگان در این تور پژوهشی بیش از 30 رشته مختلف از 5 مرکز تحقیقات پژوهشکده و پژوهشگاه بازدید کردند. دکتر سروری همچنین از آغاز طرح مشترک با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و استفاده از هوش مصنوعی خبر داد. دکتر احمد رضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در این جلسه با قدردانی از فعالیت های معاونت پژوهشی بیمارستان بر تشکیل شورای پژوهشی در بیمارستان شریعتی و ذکر وابستگی سازمانی مقالات به بیمارستان شریعتی تاکید کرد.

در این جلسه دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان بیمارستان شریعتی درباره ورودی اورژانس بیمارستان، استادان مقیم ، مدیریت تخت های اورژانس در نوبت های کاری شب و مانیتورینگ بیماران در این بخش صحبت کرد.

دکتر برکتی مدیر بیمارستان شریعتی نیز در این جلسه درباره فرایند های جاری پشتیبانی بیمارستان، اصلاح هزینه های بیمارستان در پرداخت به سازمان هایی از جمله آب و فاضلاب و تعرفه های آب صحبت کرد. درادامه این جلسه مواردی از جمله قدردانی از دستیاران برتر و برنامه های معاونت آموزشی و همچنین برنامه های معاونت بین الملل در جذب استادان و دانشجویان در فعالیت های بین الملل مطرح شد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 254748
فرانک معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد