ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1402/10/10 - 09:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 182
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد

متخصصان و جراحان از سراسر کشور در همایش دو روزه آشنایی با انواع آناستوموز و تکنیک های آن شرکت کردند.

همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی،همایش آشنایی با انواع آناستوموز و تکنیک های آن چهارشنبه و پنج شنبه ششم و هفتم دی ماه 1402درتالارشهید پیرویان بیمارستان شریعتی برگزار شد.

دراین همایش دکتراحمدرضا سروش مدیر گروه جراحی بیمارستان شریعتی با یاد ازمرحوم پرفسور عدل به عنوان بنیانگذار بخش جراحی و همچنین استاد هدایت وگفت: تمامی این بیمارستان پر از خاطرات استاد هدایت است و ایشان تمامی عمر پر برکت خود را صرف آموزش دانشجویان و دستیاران و درمان بیماران کرد و از هر نظر بی نظیر بود. مدیر گروه جراحی دانشگاه با اشاره به موضوع همایش افزود: اگر بخواهیم کیفیت درمان های جراحی را افزایش دهیم، لازم است درست تصمیم بگیریم و این همایشی است که با دید جدیدی به موضوع آناستوموز درجراحی نگاه می کند و تکنیک های جدید می تواند به نتایج درمان کمک های موثری داشته باشد.

دکتر شیرزاد نصیری رئیس بخش جراحی بیمارستان شریعتی، نیز برگزاری این همایش را در شناخت جنبه های مختلفی درمان بیماران موثر دانست و گفت: ما در مورنینگ ها نمی توانیم برای بیمار یک نسخه ثابت را در نظر بگیریم از این رو برگزاری چنین همایش هایی می تواند به جراح در تصمیم گیری روند درمانی کمک کند. دکتر نصیری در ادامه به بیان چالش های کلی آناستوز در جراحی پرداخت.

دراین کنفرانس دکتر آیدین یعقوبی متخصص جراحی عمومی بیمارستان شریعتی و دبیر این همایش نیز درباره دورنمامی کلی چالش های آنا ستوموز توضیح داد.

دراین همایش ده ها متخصص و جراح ازسراسر کشور با تازه ترین روش های جراحی و موضوعاتی از جمله آناستوموز های مری و توراکس و تکنیک های آن، آناستوموز در جراحی های چاقی ، آناستوموز در جراحی های کبد ، رکتوم و کولون آشنا شدند.

  • گروه خبری : گروه جراحی عمومی,همایش,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 255190
فرانک معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد همایش دو روزه آشنایی با روش های جدید آناستوموز در جراحی های گوارش در بیمارستان شریعتی برگزار شد