دانشگاه علوم پزشکی تهران: 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/05/31 - 12:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 177
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

واکراند بخش جراحی عمومی بیمارستان شریعتی با حضور مسئولان برگزار شد

هدف این بازدید، ارزیابی جامع از وضعیت کنونی بخش جراحی عمومی و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن بود تا با پیاده‌سازی اقدامات اصلاحی، کیفیت خدمات بهتر و ایمنی بیمار بهبود یابد. این اقدامات در راستای اهداف استراتژیک بیمارستان که شامل بهینه‌سازی فرآیندهای درمانی و افزایش رضایتمندی بیماران است، انجام شد.

به گزارش سینا رسانه بیمارستان شریعتی، با هدف ارزیابی و بهبود کیفیت خدمات دهی، روز دوشنبه 31 مرداد ماه 1403، واکراند (بازدید دوره‌ای) بخش جراحی عمومی برگزار شد. این بازدید با حضور مسئولان و کارشناسان ارشد بیمارستان به منظور بررسی و ارزیابی وضعیت کنونی و رفع چالش‌های موجود برگزار شد.

در این رویداد، دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس بیمارستان، به همراه دکتر شیرزاد نصیری، رئیس بخش جراحی عمومی، دکتر محمدرضا جعفری، معاون توسعه بیمارستان، و دکتر احمدرضا سروش، عضو هیئت علمی و دیگر مسئولین بخش‌های بهبود کیفیت، مالی، ایمنی بیمار و سایر بخش‌های مرتبط حضور داشتند.

در این بازدید، بخش جراحی عمومی از منظر‌های مختلفی چون حقوق گیرنده خدمت، کسورات بیمه ای، و خدمات دهی در حوزه‌های درمانی و شاخص‌های پرستاری مورد ارزیابی قرار گرفت. گزارش‌هایی در سه حوزه مهم بهبود کیفیت، بحران و ایمنی بیمار ارائه شد و حاضرین به بحث و گفتگو پرداختند تا راهکارهایی برای بهبود وضعیت بخش و رفع چالش‌ها پیشنهاد دهند.

تجلیل از یاد و خاطره استاد فقید

در ابتدای این بازدید، تصویری از زنده‌یاد استاد انوشیروان هدایت، استاد فقید و جراح برجسته بیمارستان شریعتی، به مناسبت روز پزشک به بخش جراحی اهدا شد. این تصویر با امضای روسای بخش‌های درمانی و اساتید بیمارستان به یاد و گرامیداشت تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این استاد فقید مزین شده بود.

بازدیدهای دوره‌ای در راستای تلاش دائم بیمارستان شریعتی برای ارتقای سطح خدمات درمانی و حفظ بالاترین استانداردهای سلامت است.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مدیریت
  • کد خبر : 274800
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *