ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1402/04/06 - 11:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 345
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وب سایت شخصی اساتید و اعضای هیئت علمی بیمارستان شریعتی راه اندازی می شود

مدیر روابط عمومی دانشگاه در دیدار با رئیس بیمارستان شریعتی از آمادگی برای راه اندازی سایت شخصی استادان بیمارستان شریعتی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی،دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی و  دکترماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه در جلسه ای که با حضور معاونان و مدیران بیمارستان شریعتی برگزار شد درباره آمادگی برای راه اندازی وب سایت شخصی استادان این بیمارستان گفت و گو کردند. در این جلسه که یکشنبه چهارم تیر 1402 برگزار شد دکتر ترابی با اشاره به دسترسی به سایت CV اساتید به همت روابط عمومی دانشگاه گفت: دانشگاه برنامه گسترده ای را طراحی کرده که امکان راه اندازی وب سایت شخصی برای استادان دانشگاه با هزینه بسیار پائین فراهم شود. 
 دکتر ترابی همچنین با اشاره به این که امروزه شاخص آلتمتریکس  به عنوان شاخص جدیدی برای ارزیابی علمی عنوان شده است گفت: این شاخص الان در دنیا به عنوان شاخص رسانه ای شدن علم است و با انتشار یک مقاله از فرد و سنجش بر اساس این شاخص می توان ‌متوجه شد که آن فرد کجا و چقدرفعالیت داشته است. دکتر ترابی با توجه به افزایش اهمیت شاخص های وبومتری ، وب سایت شخصی اعضای هیات علمی در برندینگ شخصی ، همچنین دانشگاه و دسترسی بیماران موثر دانست .
 مدیر روابط عمومی دانشگاه همچنین تبادل لینک در وب سایت های افراد را با عث ارزش آفرینی دانست و گفت: این تبادل لینک به دیده شدن افراد در فضای وب برندیگ‌کمک می کند. 
در ادامه مهندس سارا نعیمی درباره سامانه CV اساتید و همچنین نمونه ای وب سایت شخصی را توضیح داد و گفت: با راه اندازی وب سایت شخصی همچنین بیماران بدون سردر گمی در سایت های متفاوت نوبت دهی به پزشک خود دسترسی داشته باشند یا اطلاعات مربوط به بیمارری خود را از مرجع معتبر دریافت کنند.
  • گروه خبری : حوزه ریاست,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 236842
محمدرضا سلطانی
تهیه کننده:

محمدرضا سلطانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *