دانشگاه علوم پزشکی تهران: 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/06/03 - 08:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 404
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت رئیس بیمارستان شریعتی در پی در گذشت هاشم سلیمی آشتیانی

دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در پیامی درگذشت هاشم سلیمی آشتیانی پیشکسوت فعالیت‌های خیرخواهانه و بشردوستانه کشور را تسلیت گفت.

به گزارش سینا رسانه بیمارستان شریعتی، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


و بشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون


با نهایت تأسف و تأثر، خبر درگذشت جناب آقای هاشم سلیمی آشتیانی، چهره ماندگار و نیکوکار عرصه مدرسه‌سازی و خدمت به تعلیم و تربیت میهن عزیزمان، موجب اندوه فراوان اینجانب و همکارانم در بیمارستان شریعتی شد.
جناب آقای سلیمی آشتیانی علاوه بر خدمات ارزشمندشان در حوزه آموزش، با حمایت‌های خالصانه و بی‌دریغ در حوزه سلامت و به‌خصوص تقویت زیرساخت‌های بیمارستان شریعتی، نقشی برجسته و پررنگ در بهبود کیفیت خدمات درمانی ایفا کردند. این ضایعه، جامعه خیرین و عرصه علم و سلامت کشور را با فقدان یکی از بزرگ‌ترین حامیان خود روبه‌رو کرده است و برای همه ما دردناک و جبران‌ناپذیر است.
وی با نیت خالصانه و تلاش‌های مستمر خود، آثار و برکات فراوانی را در زمینه‌های آموزش و سلامت به جا گذاشته که همواره در یاد و خاطره همه دوستداران علم و بهداشت باقی خواهد ماند.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده گرامی و محترم سلیمی آشتیانی و تمامی دوستداران و همکاران ایشان، این مصیبت را صمیمانه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

یاد و خاطره ایشان گرامی باد.
دکتر احمدرضا جمشیدی
رئیس بیمارستان شریعتی

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مدیریت
  • کد خبر : 275921
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *