دانشگاه علوم پزشکی تهران: 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1403/07/18 - 12:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی به مناسبت هفته سلامت روان

دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در پیامی فرارسیدن هفته سلامت روان را به همکاران تبریک گفت. هفته سلامت روان سال 1403 از 18 تا 24 مهرماه با شعار "اولویت امروز، سلامت روان در محیط کار" برگزار می‌شود.

به گزارش سینا رسانه بیمارستان دکتر شریعتی، متن پیام به این شرح است:
 
همکاران گرامی،
 
با فرا رسیدن هفته سلامت روان، فرصتی ارزشمند در اختیار داریم تا به اهمیت این بعد حیاتی از سلامتی در محیط بیمارستان بپردازیم. در فضای پویای بیمارستان، حفظ سلامت روانی ما، به اندازه سلامت جسمانی بیمارانمان، اهمیت دارد.
 
تعهد به بهبود و تقویت روحیه و افزایش انگیزه، نه تنها ما را در دستیابی به اهداف فردی و سازمانی یاری می‌کند، بلکه همکاری و حمایت از یکدیگر در مواجهه با چالش‌های روزمره، نقشی اساسی در بهبود عملکرد بیمارستان دارد. به یاد داشته باشیم که هر یک از ما نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ محیطی مثبت و پرانرژی ایفا می‌کنیم.
 
نقش ما در حمایت از سلامت روان بیماران، به عنوان ذینفعان اصلی بیمارستان، بسیار حائز اهمیت است. با ایجاد ارتباطات محترمانه و اعتمادساز با بیماران، می‌توانیم به بهبود روانی آن‌ها کمک کرده و رضایتشان از تجربه درمانی را ارتقا بخشیم.
 
هفته سلامت روان را به همه همکاران عزیزم تبریک می‌گویم و امیدوارم این مناسبت، آغازی باشد برای توجه بیشتر به این بخش مهم از سلامت در محیط کاری و زندگی شخصی‌مان و امیدوارم با تلاش و همدلی مشترک، بتوانیم فضایی سالم‌تر و بهره‌ورتر برای کار و رفاه شخصی و حرفه‌ای خود ایجاد کنیم.
 
با احترام،  
رئیس بیمارستان شریعتی
  • گروه خبری : حوزه ریاست,مدیریت
  • کد خبر : 280349
کلمات کلیدی
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه