نوبت دهی
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1404/04/24 - 10:27
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 646
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه مدیریت و رهبری بیمارستان دکتر شریعتی با محوریت ارزیابی عملکرد و ارتقای کیفیت خدمات

بیمارستان شریعتی در جلسه مدیریت ارشد، عملکرد سه ماهه را ارزیابی و برنامه‌های ارتقای کیفیت خدمات را تدوین کرد؛ کسب امتیاز کامل در اعتباربخشی مدیریت بحران در این جلسه که با حضور دکتر جمشیدی، رئیس بیمارستان و سایر مسئولین برگزار شد، بر بهبود مستمر کیفیت خدمات و آمادگی در شرایط بحرانی تأکید گردید و عملکرد بخش‌های مختلف از جمله گروه پرستاری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، این جلسه در تاریخ ۲۴ تیرماه، با حضور دکتر احمد رضا جمشیدی، رئیس بیمارستان، معاونین، مدیران و مسئولین ارشد برگزار شد و به بررسی عملکرد سه ماه گذشته و تدوین برنامه‌هایی برای ارتقای کیفیت خدمات بیمارستان اختصاص داشت. 
 
در ابتدای این نشست، دکتر جمشیدی با تأکید بر لزوم ارتقای مستمر کیفیت خدمات اظهار داشت: "در تمامی حوزه‌های درمانی، آموزشی و پژوهشی باید با برنامه‌ریزی منسجم و تلاش مضاعف پیش رویم. بهبود زیرساخت‌های بیمارستان، به‌روزرسانی تجهیزات پزشکی و ارتقای سطح کیفی خدمات از اولویت‌های اصلی ماست تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای روزافزون مراجعان و ارائه‌دهنده خدماتی در شأن مردم عزیز کشورمان باشیم."

وی افزود: "علاوه بر تمرکز بر خدمات درمانی، تقویت جنبه‌های آموزشی و پژوهشی بیمارستان را نیز در دستور کار داریم تا این مرکز همچنان به عنوان قطب درمانی و مرکزی پیشرو در عرصه‌های علمی و تحقیقات پزشکی به ارائه خدمت ادامه دهد" 

در ادامه ملیحه یزدانبد، دبیر کمیته بحران ، گزارشی از عملکرد حوزه پشتیبانی مدیریت بحران و بلایا ارائه داد. 
 
ایشان همچنین به تحلیل گزارش بازدید نظارتی معاونت درمان دانشگاه و سنجه‌های اعتباربخشی مرتبط با مدیریت بحران پرداختند که در این زمینه، بیمارستان امتیاز کامل را کسب کرده است. مباحثی چون خروج اضطراری، برگزاری مانورهای متعدد، ایمن‌سازی سطوح، آموزش مداوم مسئولان در زمان بحران و ارزیابی کیفیت عملکرد بخش‌ها در شرایط بحران نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
در ادامه، خانم طیبه زرچینی، مدیر پرستاری، گزارشی از عملکرد سه ماهه اول سال ۱۴۰۴ گروه پرستاری و گزارش های سوپروایزران شیفت عصر و شب را ارائه کردند.
 
در این بخش، مواردی همچون ارجاع بیماران، جراحی‌های اورژانس، عمل های جراحی و بیماران ترخیص‌شده بررسی شد. 
 
حاضران ضمن بررسی گزارش‌های عملکردی بخش‌های مختلف به تحلیل گزارش پرستاری، در خصوص برنامه‌ریزی برای دستیابی به موارد قابل بهبود به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 
 
 
 
 
 
  • کد خبر : 301006
کلمات کلیدی
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه