کمیته بررسی رضایتمندی مراجعین در واحدهای پاراکلینیک
کمیته اخلاق با موضوع بررسی رضایتمندی مراجعین به واحدهای پاراکلینیک شامل درمانگاه ها، آزمایشگاه، داروخانه و تصویربرداری با هدف بهبود خدمات رسانی به بیماران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان دکتر شریعتی، کمیته اخلاق روز 24 ادریبهشت ماه 1404 با حضور دکتر نگار حسن زاده، مدیر نظارت بر درمان و طیبه زرچینی، مدیر پرستاری و سایر اعضای کمیته برای بررسی رضایتمندی مراجعین در واحدهای پاراکلینیک شامل درمانگاهها، آزمایشگاهها، داروخانهها و تصویر برداری برگزار شد.
در ابتدای جلسه صبا فرهادی دبیر اجرایی کمیته، گزارشی از نتایج تحلیل واحدهای پاراکلینیک و میزان درصد رضایتمندی مراجعین ارائه داد و مهناز دستور مدیر درمانگاه به بررسی وضعیت نوبتدهی اینترنتی و چالشهای موجود در این زمینه پرداخت و پیشنهاد افزایش ظرفیت نوبتدهی در درمانگاههای سلیاک و روماتولوژی را به دلیل تقاضای بالای مراجعین مطرح شد.
در ادامه، دکتر پارسا پور، دبیر علمی کمیته بر لزوم استانداردسازی سوالات رضایتمندی و انجام تماسهای رندوم با مراجعین تأکید کرد و در مورد چالشهای موجود در درمانگاه نازایی و بیهوشی، از جمله زمان بر بودن ویزیت مراجعین به دلیل نیاز به تاییدیه بیمه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در پایان جلسه، اسامی مسئولین واحدهای بیمارستان که در دو نیم سال 1403 بیشترین تقدیر را از مراجعین داشتهاند اعلام و از آنها تقدیر به عمل امد.
ارسال نظر