دریافت نوبت کلیک کنید
ویژه خیرین و اهداکنندگان
متن مورد نظر خود را جستجو کنید
  • تاریخ انتشار : 1402/03/31 - 15:34
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 257
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه مشترک مدیریتی با شرکت پشتیبان مرکز تلفن بیمارستان شریعتی برگزار شد

مدیر بیمارستان شریعتی در جلسه ای با کارشناسان مرکز تلفن بیمارستان و مدیریت شرکت پشتیبان درباره مسایل مخابراتی گفت و گو و تصمیم گیری کرد.

جلسه مشترک مدیریتی با شرکت پشتیبان مرکز تلفن بیمارستان شریعتی برگزار شد دکتر حسن برکتی,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، جلسه مشترک دکتر حسن برکتی مدیر ، رقیه نوراله معاون مدیر بیمارستان ،مهدوی مسئول مرکز تلفن بیمارستان با مدیریت و کارشناس شرکت پشتیبان مرکز تلفن این بیمارستان چهارشنبه  31 خرداد برگزار شد. در این جلسه که در پی قطعی های مکرر سیستم تلفنی بیمارستان برگزار شد ، شرکت پشتیبان فراخوانده و مسایل موجود بررسی شد.

دکتر برکتی مدیر بیمارستان شریعتی در این جلسه بیمارستان شریعتی را یک مرکز بزرگ خدمت دهنده به بیماران سراسر کشور عنوان کرد و خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و پاسخگویی صحیح تلفنی به آنان را در رفع مشکلات مردم از اصلی ترین وظایف برشمرد و آن را همچون پاسخگویی به اعضای خانواده خود دانست.

دکتر زینی در این جلسه ابتدا گزارشی از اقدامات اخیر برای رفع نواقص و چالش های موجود ارائه داد.

در این جلسه شرکت پشتیبان موظف شد در سریع ترین زمان ممکن با شناسایی انشعابات شبکه کابل برگردان ، استفاده از سوئیچ های جدید را ممکن سازد. همچنین درباره اتصال و تسهیل ارتباط شماره های تماس پزشکان ، خرید کارت های جدید و شناسایی نواقص ،تامین برق با توان مناسب و بررسی قطعی های مکرر شماره های کلینک تخصصی بیمارستان تصمیم گیری و برنامه ریزی شد.

  • گروه خبری : پشتیبانی اداری,مدیریت
  • کد خبر : 236779
فرانک معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
تنظیمات پس زمینه