دانشگاه علوم پزشکی تهران: 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
Enter your desired term to search
  • تاریخ انتشار : 1403/07/14 - 12:39
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدیر از همکاران برگزیده واحد خدمات در کنترل عفونت

جلسه‌ تقدیر از همکاران برگزیده واحد خدمات در رعایت دستورالعمل های مرتبط با کنترل عفونت بیمارستان، به منظور قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه و مؤثر همکاران در حفظ سلامت و بهداشت بیمارستان برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه بیمارستان شریعتی، این جلسه 14 مهر 1403با حضور دکتر احمدرضا جمشیدی، رئیس، و دکتر محمد عبداللهی، معاون درمان، دکتر شیرین افهمی رئیس بخش عفونی و سایر کارکنان فعال در این حوزه برگزار شد.

در ابتدای جلسه، دکتر جمشیدی با تأکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل عفونت‌های بیمارستانی، بیان کرد که این نوع عفونت‌ها اغلب مقاوم هستند و می‌توانند سلامت کارکنان و بیماران را به خطر بیندازند. وی افزود که رعایت اصول و قوانین بهداشتی در این زمینه می‌تواند نقش بسزایی در پیشگیری داشته باشد. او همچنین تأکید کرد که حفظ سلامت بیماران و بهبودی آن‌ها نه تنها برای بیماران بلکه برای خانواده‌های آن‌ها نیز پیامدهای مثبتی به همراه دارد.

در ادامه جلسه، رضایی، سوپروایزر کنترل عفونت، معیارهای انتخاب همکاران ممتاز را تشریح کرد. وی بیان داشت که معیارهایی نظیر رعایت بهداشت دست‌ها، مدیریت صحیح پرونده‌های بهداشتی و نیدل استیک، گزارش‌دهی موارد مواجهه شغلی و پیگیری انجام به‌موقع آزمایشات، حضور فعال در کلاس‌های آموزشی، نظارت بر امکانات پیشگیری از عفونت‌های بیمارستانی، و اجرای صحیح دستورالعمل‌های گندزدایی همگی مورد توجه قرار گرفته‌اند و این معیارها به عنوان الگوهای استاندارد برای اطمینان از ایمنی و سلامت کارکنان و بیماران تلقی می‌شوند.

در این مراسم از همکاران خدمات برگزیده‌ همچون تهمینه مرادی از بخش جراحی فک و صورت، فاطمه سرلک از بخش گوارش، آرمان محمدی از بخش هماتولوژی و انکولوژی B، سارا یوسفی از بخش BMT3، و حسین نوری از واحد کت لب تقدیر به عمل آمد.

 

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مدیریت
  • کد خبر : 279785
کلمات کلیدی
محمدرضا سلطانی
Author:

محمدرضا سلطانی

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Theme settings