دانشگاه علوم پزشکی تهران: 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/07/09 - 11:02
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کمیته مدیریت و رهبری با محوریت بررسی دستاوردهای پروژه بهسازی و گسترش شبکه اینترنت بیمارستان دکتر شریعتی برگزار شد

کمیته مدیریت و رهبری بیمارستان با هدف بررسی پیشرفت پروژه بهسازی و گسترش زیر ساخت شبکه اینترنت بیمارستان و تدوین فرایند بازسازی رخشویخانه بیمارستان شریعتی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه بیمارستان شریعتی، این جلسه ۹ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس، دکتر محمدرضا جعفری معاون توسعه مدیریت و منابع و دکتر محمدعبداللهی معاون درمان بیمارستان دکتر شریعتی و سایر اعضای کمیته برگزار شد.

 

در ابتدا دکتر جمشیدی ضمن تاکید بر اهمیت فراهم آوری فناوری های نوین در بیمارستان، گسترش و بهینه سازی زیرساخت شبکه را دستاوردی ارزشمند برای بیمارستان دانست و گفت: زیرساخت شبکه بیمارستان به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی و بهبود داشت که توانستیم در مدت دوماه توسط همکاران واحد فناوری اطلاعات بیمارستان و با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه به آن دست یابیم.

 

در ادامه گزارشی توسط واحد فناوری اطلاعات نسبت به مراحل راه اندازی زیرساخت شبکه بیمارستان ارائه شد. این اقدام افزایش 4 برابری سرعت و 15 برابری کیفیت انتقال داده را درپی داشته و بیمارستان را برای سال های متمادی از گسترش مجدد شبکه بی نیاز کرده است. راه اندازی سیستم انتقال صدا برروی بستر اینترنت یا ویپ یکی از دستاورد های دیگر این اقدام بوده که باعث ایجاد ارتباط پایدار و با کیفیت بین بخش های درمانی و پشتیبانی بیمارستان شده است.

 

در ادامه گزارشی از وضعیت بازسازی رختشویخانه بیمارستان ارائه شد و راهکارهای مختلفی برای مدیریت این بخش در زمان بازسازی ارائه شد و حاضرین به بحث و گفتگو در این حوزه پرداختند.

 

در پایان گزارش هایی در حوزه های پرستاری، اعتباربخشی و بهبود کیفیت ارائه شد.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,مدیریت,کمیته ها
  • کد خبر : 279401
کامران محمدیان
نویسنده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *