جلسه مشترک مدیریتی با شرکت پشتیبان مرکز تلفن بیمارستان شریعتی برگزار شد
مدیر بیمارستان شریعتی در جلسه ای با کارشناسان مرکز تلفن بیمارستان و مدیریت شرکت پشتیبان درباره مسایل مخابراتی گفت و گو و تصمیم گیری کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، جلسه مشترک دکتر حسن برکتی مدیر ، رقیه نوراله معاون مدیر بیمارستان ،مهدوی مسئول مرکز تلفن بیمارستان با مدیریت و کارشناس شرکت پشتیبان مرکز تلفن این بیمارستان چهارشنبه 31 خرداد برگزار شد. در این جلسه که در پی قطعی های مکرر سیستم تلفنی بیمارستان برگزار شد ، شرکت پشتیبان فراخوانده و مسایل موجود بررسی شد.
دکتر برکتی مدیر بیمارستان شریعتی در این جلسه بیمارستان شریعتی را یک مرکز بزرگ خدمت دهنده به بیماران سراسر کشور عنوان کرد و خدمت رسانی به مراجعه کنندگان و پاسخگویی صحیح تلفنی به آنان را در رفع مشکلات مردم از اصلی ترین وظایف برشمرد و آن را همچون پاسخگویی به اعضای خانواده خود دانست.
دکتر زینی در این جلسه ابتدا گزارشی از اقدامات اخیر برای رفع نواقص و چالش های موجود ارائه داد.
در این جلسه شرکت پشتیبان موظف شد در سریع ترین زمان ممکن با شناسایی انشعابات شبکه کابل برگردان ، استفاده از سوئیچ های جدید را ممکن سازد. همچنین درباره اتصال و تسهیل ارتباط شماره های تماس پزشکان ، خرید کارت های جدید و شناسایی نواقص ،تامین برق با توان مناسب و بررسی قطعی های مکرر شماره های کلینک تخصصی بیمارستان تصمیم گیری و برنامه ریزی شد.
ارسال نظر