ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1402/11/18 - 13:28
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 258
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بیمارستان شریعتی داوطلب دریافت استاندارد اعتباربخشی درجه یک عالی شد

استاندارد های اعتباربخشی در بیمارستان شریعتی برای دریافت درجه یک عالی ارزیابی و بررسی شد.

بیمارستان شریعتی داوطلب دریافت استاندارد اعتباربخشی درجه یک عالی شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، کارشناسان ارزیاب وزارت بهداشت دوشنبه 16 بهمن 1402 از بیمارستان شریعتی بازدید کردند. درجلسه ای که پیش از این بازدید در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد،دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی ضمن معرفی مختصری از فعالیت ها و استادان بنام این بیمارستان گفت: حدود شصت درصد از مراجعه کنندگان این بیمارستان خارج از تهران و از دیگر نقاط کشورند و به امید دریافت خدمات درمانی مناسب تر و برتر به این بیمارستان مراجعه می کنند.دکتر جمشیدی همچنین حضور ارزیابان در بیمارستان را مثبت دانست و افزود: این حضور شما درآینده بیمارستان تاثیر دارد و باعث می شود به نقاط ضعفمان پی ببریم. البته اصلاح بیمارستان مانند تعمیر یک هواپیمای درحال حرکت است و امیدواریم با همه شرایط سخت بتوانیم خدمات بیمارستان را ارتقا دهیم .

درادامه این جلسه دکتر محمدرضا جعفری معاون درمان بیمارستان شریعتی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد بیمارستان پرداخت و ضمن ارائه آمار درباره تحقق اهداف کلان بیمارستان صحبت کرد.

در این جلسه دکترجواد ملبوبی سرپرست تیم ارزیابی گفت: قطعا ارزیابی بر اساس کاری که بیمارستان برای بیمار باید انجام بدهد صورت خواهد گرفت. وی افزود :در این ارزیابی مسایلی از جمله ایمنی بیماران ، حقوق گیرندگان خدمت، کنترل عفونت، بهداشت محیط و مدیریت خرد در بیمارستان ارزیابی خواهد شد و درکنار مباحث زیر ساختی مسایل نیروی انسانی نیز بررسی خواهد شد. دراین بازدید دکتر داود عرب قهستانی ، خضایی و جنتی به عنوان ارزیاب با دکتر ملبوبی همکاری و از اورژانس بخش ها ی درمانی  تاسیسات، بهداشت محیط و واحد های پشتیبانی بازدید کردند.

براساس ارزیابی های پیشین اعتبار بخشی ، بیمارستان شریعتی درجه یک را در بین بیمارستان های جنرال کسب کرده است.

  • گروه خبری : حوزه ریاست,درمان,مدیریت
  • کد خبر : 258886
فرانک معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد