دانشگاه علوم پزشکی تهران: 81631
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/05/16 - 13:47
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش هفته شیر مادر در بیمارستان شریعتی برگزار شد

همایش هفته شیر مادر به منظور ترویج تغذیه نوزادان با شیر مادر در بیمارستان شریعتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، هفته شیر مادر یک هفته جهانی است که هر ساله در ماه اکتبر برگزار می‌شود و هدف آن ترویج و افزایش آگاهی در مورد تغذیه با شیر مادر است. این هفته برای تشویق مادران به شیردهی طبیعی و ارائه اطلاعات مربوط به فواید شیر مادر برای نوزادان بسیار مهم است. در این هفته، برنامه‌های مختلفی برای آگاهی‌زایی و ترویج تغذیه با شیر مادر برگزار می‌شود.
 
در این راستا، همایشی به مناسبت هفته شیر مادر با حضور معاونت درمان بیمارستان و سایر اعضای مرتبط برگزار شد. در این همایش، اهمیت تغذیه با شیر مادر برای رشد و توسعه سالم نوزادان برجسته شد و برای ترویج این موضوع اقدامات لازم انجام شد. همچنین، همدلی و همکاری بین بخش‌های مختلف بیمارستان برای اجرای دستورالعمل‌های مرتبط با تغذیه با شیر مادر تاکید شد.
 
در پایان همایش، از مادرانی که از شیردهی طبیعی برای نوزادان خود استفاده می‌کنند، تقدیر و تشکر شد و این نشان از اهمیت و ارزش بالای تغذیه با شیر مادر برای سلامت و رشد سالم نوزادان است. این همایش‌ها و برنامه‌های مرتبط با هفته شیر مادر می‌توانند به افزایش فهم و اطلاعات مردم در مورد این موضوع مهم کمک کنند و به بهبود سلامت و رشد نوزادان کمک کنند.
  • گروه خبری : حوزه ریاست,مدیریت
  • کد خبر : 273515
کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *